При Porsche съкращението GTS, използвано за първи път при 904 Carrera през 1963 г., означава Gran Turismo Sport. Днес Boxster и Cayman също използват трибуквието и получават 15 к.с. и 10 Нм въртящ момент отгоре. Така Boxster GTS достига до 330 к.с., а Cayman GTS – 340. И двата „спортиста“ с централно разположен двигател серийно разполагат с пакета Sport Chrono, който включва трансмисията с два съединителя PDK и бутона Sport Plus. Благодарение на тези „добавки“ Boxster GTS спринтира за 4,7 сек от 0 до 100 км/ч, а Cayman GTS e дори с една десета по-бърз.
И двата GTS-a преминават границата от 280 км/ч.
Новият Roadster е първият Boxster, който развива над 280 км/ч – максимално той вдига 281. Със своите 285 км/ч Cayman е дори по-бърз. В зависимост от трансмисията средният разход варира между 8,2 и 9,0 литра. Комбинацията от система PASM (Porsche Active Suspension Management) и пакетa Sport Chrono позволява на водача да избира как да се държи автомобилът – подчертано спортно или по-комфортно. И двата GTS-модела използват гуми с размер 235/35 отпред и 265/35 отзад с 20-цолови джанти. Спортните седалки са серийни, както и коженият салон, при който, подобно на другите GTS-ки, е използвана алкантара. GTS-версиите ще се появят на пазара през май 2014. Цените са солени – Boxster GTS струва 138 370 лева, а Cayman – 145 699 лeва. Това са с около 17 000, респективно 19 000 лева повече, отколкото за по-слабите с 15 „коня“ S-версии.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!